Leírás
A jelenlegi ajánlott napi D-vitamin bevitel 200-600 NE ami mondanunk sem kell, hogy nem megfelelő.
Az élvonalbeli kutatás azt sugallja, a szérum D-vitamin szint legyen 32-80 ng / ml 25-hidroxi-D (25 (OH) D) tartományban.Bár a közvetlen napfény is jó forrása a D-vitaminnak , sok ember nem kapja meg a megfelelő mennyiséget (pólóból kilógó karok ,arc nem elég a D vitamin pótláshoz). „A D vitamin óriási konkurenciát jelent(ene) a rák kezelésére szakosodott „rákiparnak”, de a gyógyszeripar érdekeit akarva-akaratlan képviselő népegészségügyi politikát meghatározóknak nem kell az ipar védelmében semmi mást tenni, mint negligálni a 15-20 éve egyre nyilvánvalóbb tényeket.
De nem muszáj összeesküvés elméletben gondolkodunk, az összeesküvésszerű működés sokszor egyszerűen a zsíros állásokban üldőgélő „szakemberek” elavult tudásából és érdektelenségéből alakul ki. A konzervatív „szkeptikus kutatók” a fejünk felett elvitatkozgatnak egymással, s úgy érzik, joguk van az embereket megfosztani olyan információktól, amik még szerintük tudományosan nem igazoltak. Michael F. Holick professzort, aki egész munkásságával a napozás és a D vitamin előnyei mellett érvel, 2004-ben elbocsájtották a Boston Egyetem Bőrgyógyászati Tanszékéről, és amikor 2006-ban az NBC News interjút közölt Holickkal, az Amerikai Bőrgyógyászok Akadémiája közleményben fedte meg a riportert, mondván, még az kell, hogy az emberek kedvet kapjanak a napozásra.
Úgy tűnik, megint egy százezrek halálát követelő orvostudományi tévedés utóvédharcát láthatjuk.
Azonban, ha holnap az a valószínűtlen dolog derülne ki, hogy a D vitamin mégsem véd a rákkal szemben, nem történne semmi tragédia, hiszen nem életveszélyes gyógyszereket javasoltunk szedni. Ha azonban a D vitamin mégis hatékony védelmet jelent, akkor a visszatartott információval, a D vitamin szabad forgalmazásának akadályozásával százmilliókat fosztunk meg még évtizedekre attól a lehetőségtől, hogy védekezzenek egy súlyos betegséggel szemben. Mit gondolna Ön, ha harminc év múlva rákbetegen megtudná, hogy egyszerűen D vitamin szedésével jó eséllyel megúszta volna ezt a ronda betegséget, és hogy ezt már harminc éve tudták csak nem mondták, mert „nem volt biztos”? Az ilyen tudományos aggályok egyébként is átlátszóak annak fényében, hogy mondjuk az antidepresszánsokról tudjuk, hogy hatástalanok, mégis milliókkal szedetik fölösleges kockázatnak, öngyilkossági veszélynek kitéve őket. És a sort folytathatnánk: a szabad forgalmazású fájdalomcsillapítók jelentősen fokozzák az infarktusveszélyt, a koleszterinszint csökkentők súlyos egészségkockázatot jelentenek jelentéktelen és kétséges védőhatással szemben. Az orvostudomány pozícióban lévő képviselői, úgy tűnik, mindig akkor kezdenek aggódni az „elhamarkodott” lépésektől, ha az tekintély- és pozícióvesztéssel, vagy anyagi érdekek sérülésével járna.
Adagolás: 1-2 kávéskanál
(Rendelésre beszerezzük 24-72 órán belül)
Fontos figyelmeztetés: a www.vitaminkapu.com webshop által rendelésre beszerzett termékek nem gyógyszerek, azaz ezek a termékek a magyar jogszabályok szerint nem rendelkeznek hivatalosan betegséget gyógyító vagy megelőző hatással. Az élelmiszerek, táplálék-kiegészítők és speciális – gyógyászati célra szánt – tápszerek fogyasztása nem helyettesíthetik, hanem kiegészíthetik a hagyományos orvosi (pld. onkológiai)




